Blog - Trajectòria - Calendari - Música - Vídeos - Contacte

dimarts, 20 de novembre del 2007

Premis Catalunya de l'Educació 2007


Us preguntareu i ara perquè ens surts amb això. El teu blog no és sobre música i poc més. Sí... no patiu ara us explico.

El cas és que vaig tenir l'honor de poder participar en aquest esdeveniment. Pensareu... ja veus segur que va ser un pal. Doncs els
parlaments no me'ls vaig escoltar massa la veritat, però hi va haver coses que em van sorprendre molt.

Us explico... Uns quants joves músics integrants de la JONC vam preparar el 1r moviment de l'hivern de Vivaldi que anava coreografiat per una jove companyia de dansa. La veritat és que estaven molt wapos i wapes tots però el dia de l'assaig vaig flipar molt amb el que vaig veure.

Em va saber greu haver-me oblidat tant d'un art escènic com la dansa. Vaig poder experimentar uns moments genials gaudint de la seva expressió, coordinació i en definitiva bellesa en tots els sentits.

L'experiència també em va servir per conèixer el TNC per primera vegada.

En definitiva que dedico aquesta entrada amb admiració a tots
els ballarins i ballarines. Penso que els músics hem d'interactuar i treballar més amb artistes de tota mena perquè això sempre suposa un enriquiment mutu.

Us deixo l'enllaç per si ho voleu veure:

http://video.xtec.cat:8080/ramgen/premiseducacio/
PremisEducacio2007.rm