Blog - Trajectòria - Calendari - Música - Vídeos - Contacte

diumenge, 13 de gener del 2008

Unes bones vacances de Nadal!

Pels qui penseu que m'ha pogut passar res, tranquils... Encara estic viu. He sobreviscut a un període força intens. Les meves vacances de Nadal han estat les usuals dels últims anys. Un any més he estat amb la JONC en un encontre genial a Salou. L'excusa va ser la "Reumàtica" de Bruckner i els seus "bikinings" i una obertura que em posava molt, el Coriolan beethovenià. Però van passar moltes altres coses. Vaig quedar encantat amb el director convidat, Anton Rickenbacher, un home de gran experiència i saviesa, bon saber fer i d'un tracte exquisit amb els joves. També vaig tenir la sort de comptar amb un dels millors solistes d'orquestra de l'Estat com és Miguel Franco de qui em van agradar molts detalls, d'altres millor no parlar-ne... La secció de contrabaixos es va entendre força bé i va saber donar el "callo", mai millor dit. També vaig tenir el plaer de gaudir del millor recital en directe que he presenciat a càrrec d'un excel·lent músic que toca la tuba, un noruec anomenat Baadsvik que podeu veure al youtube fent el possible i l'impossible amb els seus llavis, cosa que ens agradaria a tots jeje... En resum tot va anar d'allò més bé sempre enmig d'un bon rotllo entre la gent inmillorable, potser vaig trobar a faltar alguna festeta més però bé. Cal dir que el nivell és molt alt en tots els sentits, ja m'enteneu...

Per Cap d'Any vaig estar a punt de caure malalt i no vaig poder animar-me massa, el tortell de reis me'l vaig haver d'engolir com vaig poder i tot plegat ha anat tant ràpid que nom'ha donat temps de fer gaire més.

Aquesta setmana també ha estat força intensa. Primer de tot vam presentar el cd dels magnificats amb els Exaudi Nos amb una presentació improvisada d'allò més curiosa. També vaig anar al Romea a veure l'espectacle en què he de tocar aquesta setmana i on el Natan era l'únic que la liava una mica jeje. També vaig tenir l'audició de contrabaix amb la Sonnambula i un Fleta dels que n'estic força content la veritat, sempre hi ha cosetes però bé...

I com no... ha estat setmana OBC. Els brutals Gurrelieder amb unes 400 persones i una secció de 12 contrabaixos que no cal dir res. Un director com n'hi ha pocs i una oportunitat que s'havia d'aprofitar. Ara a veure si cobro algo perquè ves a saber els dies que vaig firmar. D'aquí dues setmanes 9a de Mahler per Terres catalanes i Madrid.


Bé, un petó ben gros per tots i totes! Sobretot per les noies de la JONC que n'hi ha de molt maques!