Blog - Trajectòria - Calendari - Música - Vídeos - Contacte

dijous, 29 de novembre del 2007

Una setmana amb l'OBC

No feia massa dies havia anat a l'Auditori de Lleida, que com molts sabeu és dels que millor sona de Catalunya, a escoltar l'OBC un concert en què tocaven la 4a simfonia de Schumann i el 1r concert per a piano i orquestra de Chopin. La veritat és que vaig flipar bastant perquè feia temps que no sentia l'orquestra i el concert em va convèncer. Pocs dies després em van trucar per anar a tocar amb l'OBC una producció ben curiosa que seria la meva estrena amb aquesta orquestra. A mitjans de novembre tocaria a "L'Encís de la música francesa"(Fauré, Bizet i Chausson).

El primer dia d'assaig estava una mica a veure-les venir i acollonidet però tot va anar força bé gràcies als truquillos del Jonathan. Vaig al·lucinar força de veure i poder participar d'una orquestra que sona realment bé!! El director era un home gran, que parlava fluixet i a sobre en fràncès. La secció de contrabaixos comptava amb uns instruments que en sonar s'ho enduien tot per davant, també gràcies als cracks que hi toquen jeje. El més difícil de tot va ser posar tots els pizzicatos a lloc però estic content de com va anar tot. Als concerts l'orquestra es va posar les piles i va sonar encara millor. M'ho vaig passar molt bé i vaig aprendre molt. També gràcies a la claca familiar que em va venir a veure el diumenge. Quants fans!!!

La veritat és que ja tinc ganes de tornar-hi a anar quan es facin els Gurrelieder de Schönberg.