Blog - Trajectòria - Calendari - Música - Vídeos - Contacte

dijous, 17 d’abril del 2008

Adéu o fins aviat Jonc!


Mentre escoltava alguna obertura de Rossini m'ha vingut al cap un dies inoblidables que vaig passar pels voltants de setmana santa. La setmana abans vaig estar per Saragossa amb els Músicos de su Alteza on vaig poder quedar-me parat de l'Auditori que tenen al costat de la Romareda que aquesta temporada no els està funcionant tant bé. Entre Nebra i les descàrregues elèctriques i espitoses d'un dels fills de Bach vaig poder gaudir del directe en música d'alguns cracks que fan el que volen ornamentant i liant-la com volen.

La setmana santa en si vaig passar-la en part a Vila-Seca rodejat una vegada més d'un ambient molt agradable. Va ser molt interessant descobrir un contrabaixista uruguià genial que va venir com a professor, el nostre "Papi". I com no la sorprenent Anna Puig que dona goig d'escoltar. Però bé tot plegat s'allargà algun cap de setmana més per Badalona i s'acabà amb un concert de comiat amb la JONC per part meva. Va ser trist però feliç a la vegada. El concert va tenir moments realment màgics amb el catxondeo rossinià o un solillo de contrabaix de Gerhard.

Fent una mirada al meu pas per la JONC, la veritat és que n'estic molt content perquè m'ha ajudat en tots els aspectes, musicals i com a persona. He conegut molta gent, de la que sempre n'he après una cosa o altra.

També fa uns dies vaig debutar amb l'orquestra de les terres de Lleida, la Julià Carbonell amb un repertori espanyol la mar de divertit, a la sala AXA, que no sona massa bé la veritat...

Bé ara us he de deixar que m'espera un recital del mestre Puertas, que em sembla que serà el primer per mi veient-lo en acció.

Una abraçada a tots i totes!


PD: La foto no té preu! Jo envoltat dels joves de l'orquestra i el Joan amb una cara brutal jeje

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

Anònim ha dit...

Dober zacetek